Monday, October 3, 2016

Net Lees Boek Greg Secker En Maak 20 Pitte !

Lees net Greg Seckers boek en het 20pips! Forex Eclipse Strategie So môre Im af tot die uiteindelike Forex Winste natuurlik wat deur Kennis word gelei tot aksie en dus het ek spandeer 'n geruime tyd kyk na die video's en lees die downloads in hul gegradueerde login artikel. Ek het ook 'n goeie lees van Greg Seckers boek Finansiële Vryheid deur Forex en ek moet sê dit is die eerste handel boek wat ek gelees het, verstaan ​​onmiddellik en dan in staat om op te tree op die inhoud daarvan, wat om my gelukkig verrassing het gelei tot 'n reeds 20 pit wins. Ek verhandel die Forex Eclipse Strategie uiteengesit in die boek, wat die krag van die daaglikse, 4 uur en 1 uur kaarte inspan om in lyn, maar nie die 5 min grafiek. Na die afronding van die boek wat ek oopgemaak die 4 hoofvakke, het 'n blik op die kaarte en bevind dat die dollar / CHF kaarte was in perfekte harmonie. Die vakbond sal sy teiken getref het van 'n volle 30 pitte, maar ek was stout en het my wins vroeg as ek gehad het om af te haal my seun Footy. Ek is lief vir die feit dat hierdie boek nie is ontwerp as 'n akademiese lees, maar meer iets wat jy begin optree dadelik. Vir my is dit is net briljant. Die boek bestaan ​​uit 3 afdelings en hoewel ek is baie in die versoeking om net te spring reguit in die middel en lees die strategieë, ek is so bly dat ek eintlik gewerk my pad deur die boek as die idees in die boek te bou op mekaar. Ek hou veral die risikobestuur hoofstuk, wat duidelike, bondige was en het daarop gewys dat jou risiko te beloon verhouding het 'n beter so dit wees: voor jou winste jou inkomste kan betaal nie, moet hulle betaal vir jou verliese .. Nog 'n interessante punt in die boek, wat het regtig opgewonde my was die feit dat as jy daarop gemik is om 6% per maand, (en ek weet dit is nie-staat as ek 10-12% maande gehad het, maar dan verloor dit alles te danke tydelike waansin) dan is dit kom neer op 'n 100% bruto opbrengs op jou kapitaal wanneer saamgestel! Selfs meer opwindend is die feit dat as jy mik vir 12%, dan is jou kapitaal quadrupled - n terugkeer 400%, wat is die rede waarom Einstein beskryf saamgestelde getalle is die mees kragtige werking in die universe8230 ;. So, wat beteken dit alles vir my? Wel dit is beslis dinge in perspektief vir my in terme van my handel doelwitte. Ek is seker 9-12 maande weg van die maak genoeg geld om my hubbys maandelikse dek voer heeltemal, en oor 24-30 maande weg van daardie ontwykende £ 1.000.000. Dit is die veronderstelling elke maand ek my handel getref goals - geen negatiewe months8230 ;. nie seker hoe realisties is dit, maar as jy die video van Will Smith nog havent gesien, jy het om dit nou te kyk. Wees baie gedissiplineerd wees konsekwent, maar in my beskeie mening realisties is oor-gegradeerde. Meer in die volgende dag of twee as ek leer nie net hoe om handel te dryf, maar hoe om geld (konsekwent) van trading8230 maak;


No comments:

Post a Comment