Sunday, October 2, 2016

Ondervinding Greg Secker Review - My Vriend Se Nadat Hy $ 3, 000 Op Greg Secker

Ondervinding Greg Secker Review-my vriend se nadat hy $ 3000 Op Greg Secker Geplaas deur Mangi Madang 362 dae gelede Hallo handelaars. Net onlangs het ek lui een van my goeie vriende om te sien wat hy tot. Hy het gesê hy het net bygewoon 'n betaalde seminaar met Greg Secker wat is die stigter van Knowlege tot aksie-'n forex onderwys firma. Ek kon hom gesê het "maat, gaan jy jou geld mors, gaan nie, want al die inligting wat jy nodig het, is gratis beskikbaar op die internet", maar dit was te laat. Ok ... interessante, het ek gedink aan myself omdat ek iewers op die net was dit baie duur gelees. Hoeveel het jy betaal, het ek gevra. $ 3000 was die antwoord. Bloedige goedheid genadig my! Is jy met behulp van die strategieë aangeleer in die seminaar / Natuurlik het ek hom gevra? Ja, sê hy, ek probeer dit en nie goed werk vir my so ek nie meer dit deur middel nie. Wel, na die gesprek, het ek besluit om my gedagtes op die goeie deel en slegte van die betaling vir forex kursusse en dinge soos dat wat jy sien online. Greg Secker-stigter van Knowlege tot aksie Ek het amper neem die dieselfde pad as my vriend, maar ek het iets anders. Dit was 'n soortgelyke pad Ek het amper toe ek 'n newbie forex handelaar en byna betaal $ 6000 vir 'n forex kursus (of homestudy kursus wat kom met 'n think bondel gids met gedrukte A4 papiere binne met honderde bladsye en kom met 'n DVD's ens ). Die goeie ding vir my al was wat ek bygewoon het een van hul gratis aanlyn webinars (net deur sit in die gemak van my huis) en verstaan ​​wat min stukkies van die handel stelsel wat hulle gebruik. (Ek was 'n newbie destyds en het nie veel weet en alles wat hulle sê nie gelyk soos heilige graal vir my ... dit was oortuigend en vol sale plekke wat ek amper te uit my kredietkaart maar iets diep binne my het my gekeer om dit te doen daardie) Die webinar was vry, maar dit was alles oor die bemarking van hul duur produk. Ek kon nie glo hoe hulle bemark hierdie homestudy natuurlik en mense vurk uit hul kredietkaarte en betaal $ 6000 reg teen die einde van die seminaar. As jy dink dit was gek, dit is nie .... dit was die geestelike! Ek het die teenoorgestelde van wat die meerderheid het. Ek gebruik die sleutelwoorde wat ek gehoor het in die seminaar, getik in Google en lees alles oor wat hulle was in gesprek oor en uiteindelik uitgepluis het die meeste van die dinge wat hulle sê hulle ware gaan openbaar in die homestudy natuurlik! Ek gered myself $ 6000 (klop myself op die skouer ...) Jy sien, baie van hierdie duur forex kursusse en seminare is pretty much die gebruik wat vrylik beskikbaar is op die internet en laai jou stapelgek pryse om hierdie metodes aan jou openbaar. As my vriend my vertel het voordat hy betaal die fooie, sou ek hom oortuig het om nie te gaan. Nou, hy waarskynlik besef hy vermors $ 3000 vir niks plus die koste van die lugredery afgemerk plus hotel. Hier is my PROBLEEM Eerlik, ek het nie 'n probleem met Greg Secker verkoop forex kursusse en seminare ... goeie op hom het. Maar die probleem wat ek het is die stapelgek en geestelike pryse vir daardie handel kursus wat hy vra. En ek dink dit is belaglik. En as jy begin handel forex, jy beter van om die geld in 'n lewendige handel rekening en leer uit die skool van harde stampe om 'n ware smaak van wat forex is te kry (en om geld te maak in forex is nie maklik nie ... jy moet wees gedissiplineer!) En as hierdie mense wat al die geld betaal het hul huiswerk, kon hulle eintlik sien dat al die inligting wat hulle nodig het vrylik op die internet gevind word. Dit is net neem tyd vir jou om alles te kry en hang dit saam sodat jy sal verstaan. Nie ingewikkeld nie! My vriend het gesê daar was sowat 20-30 of so mense wat die seminaar bygewoon. Hy het vir my gesê hulle ook meestal ou mense, moontlik afgetredenes, op soek na 'n manier om geld te maak om hulle te onderhou vir die paar jaar wat hulle op aarde. Nou, dit is tragies, is dit nie. Aan $ 3000 uit ou mense! Ernstig! Nou dink oor dit, dit is $ 60,000 in inkomste net daar vir 20 betaal mense ... en dan vir 'n eendag seminaar! En natuurlik Greg Secker doen 'n groot deel van hierdie soorte seminare per jaar. So kan jy die somme te doen. Dit dra by tot. Maar dude, $ 3000 vir 'n kursus / seminaar. Waar daardie inligting vrylik kan aanlyn gevind word. 'N Rukkie gelede, het ek hom gevra of hy besig was om enige vordering en raai wat? Glad nie. Hy het vir my gesê selfs hulle het 'n ander vlak van die kursus wat hy kan opgradeer, maar weet jy wat die koste is? $ 15,000 freaking dollar (As ek onthou dat die syfer korrek). Man, daardie soort van geld is goed vir die opening van 'n handel rekening en as jy die prys aksie handel strategieë kan gebruik in hier. met behoorlike risikobestuur, kan jy dit verhoog tot $ 30,000 of so in 6months! Hoekom jy nooit sou betaal $ 3000 vir 'n forex seminaar, kursus My vriend het om die kursus te gaan, geleer om die strategie Greg Secker geleer het en dit toegepas het en dit het nie gewerk vir hom. Op die ou end het hy eenvoudig op en begin handel met behulp van die prys aksie wat hy gevind is baie meer betroubaar as wat geleer is deur Knowledge Greg Secker se aksie handel firma. Moenie ingesuig in die aankoop van duur forex kursusse, kan byna al die inligting wat jy nodig het vrylik aanlyn gevind word. Stap uit jou gat en doen jy eie huiswerk. Leer jouself, leer, YouTube, daar is baie van die video's oor forex. Om geld te maak in forex, jy regtig nodig het om dit te doen: vind 'n eenvoudige en betroubare forex strategie Bestudeer forex en en demo handel vir 'n rukkie totdat jy seker is om handel te dryf live is Befonds jou handel rekening met voldoende handel kapitaal en handel dit met jou handel stelsel en jy moet 'n goeie risikobestuur praktyk in plek te hê, want jy jou rekening kan blaas as jy dit nie doen nie. Dit is al wat dit is ... geen duur sagteware, handel kursusse of seminare. 'N paar interessante resensies en artikels oor KNOWLEGE GREG Secker SE tot aksie handel firma Nog 'n man het 'n Greg Secker Review op die skakel hieronder:


No comments:

Post a Comment